مجموعه ابزار اندازه گیری اینسایز

لوگو برند اینسایز

INSIZE Measuring Instruments

---- انتخاب دسته بندی
---- انتخاب دسته بندی
نمایش بیشتر
محصولات حراجی
محصولات موجود/ ناموجود
سختی سنج لاستیک اینسایز ISH-SAM
سختی سنج لاستیک اینسایز ISH-SAM
۶,۲۹۹,۳۷۰ تومان
شیب سنج و زاویه سنج دیجیتال مگنتی اینسایز 360-2173
شیب سنج و زاویه سنج مگنتی اینسایز 360-2173
۴,۰۴۱,۵۷۶ تومان
شیب سنج و زاویه سنج دیجیتال مگنتی اینسایز 1-2170
شیب سنج و زاویه سنج مگنتی اینسایز 1-2170
۲,۰۲۰,۷۸۸ تومان
عینک ذره بینی اینسایز 5D3-7523
عینک ذره بینی اینسایز 5D3-7523
۱,۴۳۴,۵۱۰ تومان
پایه ساعت اندیکاتور مگنتی اینسایز 60-6201
پایه ساعت اندیکاتور مگنتی اینسایز 60-6201
۱,۱۸۵,۰۳۰ تومان
اینسایز 150-1108
کولیس دیجیتال اینسایز 1108
۱,۵۹۱,۶۸۳ تومان۴,۷۲۰,۱۶۲ تومان
اینسایز 10A-2308
ساعت اندیکاتور اینسایز 2308
۱,۵۴۹,۲۷۱ تومان
کولیس ساعتی 15 سانتی اینسایز ۱۵۰A-۱۳۱۲
کولیس ساعتی اینسایز 1312
۲,۴۶۹,۸۵۲ تومان۴,۹۳۹,۷۰۴ تومان
پایه میکرومتر اینسایز 6301
پایه میکرومتر اینسایز 6301
۱,۱۸۵,۰۳۰ تومان
پایه ساعت شیطونکی اینسایز 2-6298
پایه ساعت شیطونکی اینسایز 6298
پایه ساعت اندیکاتور هیدرولیکی پایه ساعت اندیکاتور هیدرولیکی اینسایز A80-6208
پایه ساعت اندیکاتور هیدرولیکی (مفصلی) اینسایز A80-6208
۲,۶۳۸,۲۵۱ تومان
پایه ساعت اندیکاتور مگنتی اینسایز 80-6202
پایه ساعت اندیکاتور مگنتی اینسایز 6202
۱,۶۸۳,۹۹۰ تومان۳,۷۹۴,۵۹۱ تومان
پایه ساعت اندیکاتور مگنتی اینسایز 60-6200
پایه ساعت اندیکاتور مگنتی اینسایز 60-6200
۱,۳۰۹,۷۷۰ تومان
پایه ساعت اندیکاتور ساده اینسایز 10-6211
پایه ساعت اندیکاتور مگنتی کوچک اینسایز 10-6211
۳,۲۵۵,۷۱۴ تومان
پایه سختی سنج اینسایز ISH-STD
پایه سختی سنج اینسایز ISH-STD
تماس بگیرید
پایه ساعت اندیکاتور خرطومی اینسایز A80-6207
پایه ساعت اندیکاتور خرطومی اینسایز A80-6207
تماس بگیرید
نمایش بیشتر

معرفی شرکت اینسایز INSIZE

 

شرکت اینسایز (insize) یک شرکت معتبر تولید کننده محصولات ابزار اندازه گیری است. اگرچه اینسایز سابقه چندان قدیمی ندارد، اما توانسته با سیاست《کیفیت بالا، قیمت مناسب》عمل کند و موفق شود تا جای بسیاری از برندهای معتبر در این بخش را بگیرد. شرکت اینسایز که در سال ۱۹۹۵ تاسیس شد از دفاتر مرکزی خود در آمریکا، برزیل، چین و آلمان به مشتریان خود خدمات رسانی میکند و تولید محصولات آن در کارخانه هایی در آمریکا، انگلیس، برزیل، چین، تایوان، آلمان، ایتالیا، سوئد و سوئیس انجام میشود.

همچنین شرکت اینسایز به لطف خدمات با کیفیت و اهمیت دادن به محصولاتش، تقاضای زیادی از سراسر جهان برای محصولات خود ایجاد کرده است. لذا برای پاسخگویی به این حجم از تقاضا، شبکه توزیع خود در سراسر جهان را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. محصولات برند اینسایز که بر اساس استانداردهای جهانی تولید میشوند، پس از کنترل کیفی تک تک به صورت تایید شده وارد شده و با گارانتی ۱ ساله توسط شرکت سازنده به مشتری ارائه میگردد. اگرچه تمام محصولات تحت کالیبراسیون قرار میگیرند. کنترل کالیبراسیون میتواند توسط ابزار سیار در صورت درخواست مشتری انجام شود.

شرکت خوشنام و شناخته شده اینسایز دارای طیف گسترده ای از ابزارهای اندازه گیری دقیق است. به غیر از محصولاتی مانند میکرومتر، کالیپر یا همان کولیس، صفحه سنج، سیستم های تصویربرداری و اندازه گیری دو بعدی و… سیستم های اندازه گیری را ارائه میدهد که بیشتر برای آزمایشگاه های شما جذاب هستند. مقایسه کننده های سیلندرها و ساعت ها، همچنین شامل دستگاه های اندازه گیری سختی قابل حمل، میکروسکوپ های استاندارد و دیجیتال و سیستم های تصویربرداری دوربین مانند بورسکوپ ها نیز در میان محصولات این شرکت میباشند.
در حقیقت شرکت اینسایز که روز به روز خود را تجدید کرده و توسعه میبخشد، مطابق با خواسته های مشتریان، نوآوری هایی روی محصولات خود ایجاد میکند و کیفیت و دوام آنها را مدام افزایش میدهد. اینسایز که نیازهای بخش خود را به دقت دنبال میکند، با طراحی محصولات مختلف که در سایر شرکت های تولید کننده ابزار اندازه گیری موجود نیست، در راه تبدیل شدن به یک شرکت مطرح برای تامین نیازهای ابزار اندازه گیری شما گردیده است.

 

  • تولید محصولات با کیفیت کاملا تضمین شده با استانداردهای بین المللی
  • اهمیت دادن به نوآوری با بهبود مستمر طراحی محصولات
  • عرضه محصولات با کارایی بالا و قیمت های مقرون به صرفه

انواع محصولات شرکت اینسایز

شرکت اینسایز متخصص در تولید و عرضه با کیفیت ترین محصولات و ابزارهای اندازه گیری برای صنایع است که با تجربه ای تقریبا 30 ساله توانسته سهم بزرگی از بازار فروش ابزار اندازه گیری را چه در کشورمان ایران و چه در خارج از آن بدست بگیرد.

تمامی ابزار اندازه گیری برند اینسایز دارای گارانتی و ضمانت کالیبراسیون میباشد که همین امر موجب اطمینان خاطر بسیاری از افراد و صنعتگران شده است.

محصولات شرکت اینسایز که در حوزه تولید ابزار اندازه گیری (ابزار دقیق) میباشد، بسیار متنوع  ‌و گسترده هستند که کلیه این محصولات توسط نماینده رسمی فروش اینسایز در ایران یعنی فروشگاه اینترنتی ابزار سیار به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه میگردد که برخی از این محصولات عبارتند از:
کولیس 
این وسیله اندازه گیری بسیار پرکاربرد برای این طراحی و تولید گشته تا بتوانید طول های بسیار کوچک را اندازهگیری کنید. با کولیس اینسایز میتوانید طول و عرض و ارتفاع قطعه و همینطور قطر داخلی و خارجه استوانه ها را با خطای کم اندازه گیری کنید.
میکرومتر 
میکرومتر اینسایز برای این تولید گشته تا بتوانید با دقت بسیار بالا ابعاد مختلف یک قطعه را محاسبه و اندازهگیری نمایید. معمولا از این ابزار اندازه گیری اینسایز برای محاسبات با دقت بالا استفاده میشود.

ساعت اندیکاتور

هدف از تولید ساعت اندیکاتور اینسایز و کاربرد آن برای این است که بتوانید عملیات تست و کنترل اندازه گیری طولی و کالیبراسیون بخش های مختلف تولید شده را انجام دهید. یعنی میتوانید با این ابزار طول و عرض، قطر و همچنین ارتفاع قطعات را در زمان تولید اندازه بگیرید.

سایر ابزار های اندازه گیری اینسایز شامل موارد زیر میباشد:

تراز شیب سنج بور گیج سختی سنج متر خط کش گونیا
ضخامت سنج زاویه سنج عینک ذره بینی پرگار رطوبت سنج میکروسکوپ گیج جوشکاری

 

 

 

نمایندگی فروش محصولات اینسایز در ایران

ابزار سیار یک فروشگاه معتبر و شناخته شده اینترنتی در حوزه فروش انواع ابزارآلات است که توانسته نیاز بخش مهمی از مصارف خانگی و صنعتی به انواع ابزارآلات از برندهای مهم و معتبر را فراهم کند. از اینرو در هر کجای ایران که باشید از طریق وب سایت فروشگاه ابزار سیار می توانید به راحتی بهترین و با کیفیت ترین ابزارآلات مورد نیاز خود را با کمترین و رقابتی ترین قیمت ها سفارش دهید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. آنچه باعث تمایز فروشگاه ابزار سیار به نسبت سایر فعالین این حوزه می شود، علاوه بر برخورداری از پیشینه و تجربه قوی ۳۰ ساله در این حرفه که قبلا با نام تجاری نوین صنعت شناخته می شد، نمایندگی رسمی و عاملیت فروش محصولات اینسایز است. در نظر داشته باشید که محصول خود را با قیمتی مناسب و به شکل اورجینال از ابزار سیار خریداری میکنید.

همچنین فروشگاه اینترنتی ابزار سیار به عنوان یک مرجع مهم و مورد اعتماد در عرضه فروش انواع ابزارآلات از جمله ابزارهای اندازه گیری شناخته می شود که همواره کوشیده تا مانند برخی سایت های فروش این محصولات، نقش دلالان بازار را نداشته باشد و نماینده فروش مستقیم محصولات برندهای معتبر و با کیفیت باشد. لذا این موضوع یعنی حذف فرآیند دلالی ثمرات دیگری هم همچون کاهش قیمت ها و ارائه ابزارآلات اصلی از تولید کننده اصلی اش را در پی داشته است. امروز ما در مجموعه فروشگاهی ابزار سیار مفتخریم که تحت قالب یک فروشگاه مجازی حرفه ای که همواره صداقت در کار با مشتریان را سرلوحه فعالیت خود در این حوزه قرار داده است، کلیه ابزارآلات دقیق را در زمینه اندازه گیری های صنعتی ارائه می نماییم.

نمــایش بیـشـتر مخــفی ســازی